Yay för nya kläder

Längtar tills älskling kommer hem.
Då ska vi åka och hämta mitt paket från only.se som har kommit idag :D
Skickade efter lite kläder från only i förra veckan och blev så nöjd att jag beställde lite till.
Behövde lite nytt nu till hösten + att jag rensa ut min garderob nyligen och inte har så mycket kvar.
Så förra gången blev det två linnen, en lång stickad cardigan och en lång tröja som man kan ha som klänning.
Den här gången blev det ett bas linne, två bas tröjjor och en till stickad cardigan :)
Kanske lägger upp bild sen och visar.
Nu är det bara en ny höst/vinter jacka och skor som behövs och sen klarar jag mig nog den kallare delen av året.
Klart att det kommer annat man behöver också men det tar jag senare när kylan kommit lite mer.
Och förresten, om jag känner mig själv rätt så blir det nog lite andra varma tröjor osv ^^
Nu ikväll så blir det att gå en lång promenix med älskling o Zeke som rutinen tillhör.
Efter det så ska jag sätta mig här vid datorn och plugga teori.
Känner att det börjar bli dags att plugga ordentligt.
Förresten så gick övingskörningen med pappa idag jätte bra.
Det märktes verkligen hur mycket bättre det går och att jag flyter med trafiken mycket bättre.
Så jag är faktiskt lite stolt :)
Lillebror klarade ju halkbanan igår (grattis otto!), så nu kanske det blir min tur med snart.
Ciao !
Och såhär ser jag ut idag :)

Kommentarer
Postat av: Ottto ;D

Yey , hurra för mig som klarade det , ska bli kul att se dig dra värsta bresladden där snart ;)

2009-09-10 @ 17:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0