Yay för en kort jobbvecka !

Så extremt skönt att ha det mest av jobbet för den här veckan klart redan på måndagen.
Tyvärr är det ju inte lika kul att jag kommer få jobba mycket mindre nu under hösten/vintern eftersom idrottsplatserna som jag städar på inte kommer vara öppna nu efter september.
Lite orolig för ekonomin är jag allt men får gå ner och prata med dom på arbetsförmedlingen igen osv.
Det löser sig, i hope.
Iaf så ska jag få i mig lite mat nu.
Ska även utfodra mina små djur.
Sen blir det att jobba på med mammas present, hon fyller ju för fanken i övermorgon :O
Ciao !
Här kommer en bild på mig just nu ^^ Hoppas ni ser att hårfärgen har blivit lite ljusare med ljusa slingor :P
Min älskade pojkvän kan ju det här med hår ;)

Kommentarer
Postat av: martina

Det är bara gå ner till arbetsförmedlingen.. får du inte pengar av dom är det bara att traska till socialen :D för pengar för att överleva.. kunna betala hyra o äta.. det ska du ha :D

2009-09-29 @ 08:37:34
URL: http://magotsuku.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0