Varför är det så ?

Att när man äntligen börjar närma sig det som man längtat efter så känns de sista dagarna tills man får de oändligt långa.
Men det är ju faktiskt bara tre dagar.
Sen åker vi äntligen.
Ska bli så underbart :)
Vi har nyss kommit hem från en födelsedags middag hemma hos älsklings föräldrar.
Hans mamma har nämligen fyllt år nyligen.
Det var trevligt med god mat och bra sällskap.
Jag satt en del på golvet med älsklings brorson milo.
Han är snart ett år och i den där underbara åldern när dom ska vara på allting som dom kommer åt ^^ haha
Jag satt med ett leende på läpparna hela tiden.
Märks att man börjar längta efter en egen lite knodd.
Eftersom älskling och jag köpte lite filmer på hemvägen så blir det filmkväll ikväll igen :)
Förresten så ska babe färga mitt hår senare, ni får se resultat när jag orkat ta bild.
Ciao !
En gammal cam bild på mig :P
Och en bild tagen med mobilen för någon vecka sedan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0