Super sliten

Usch, idag så känner jag verkligen hur sliten jag är efter förra veckan.
Det blev ju inte alls så mycket avkoppling och vila som jag hade tänkt mig i helgen.
Men den var mysig och trevlig iaf :)
Känns skönt att den här veckan inte kommer bli lika intensiv.
Blir jobb och lite körlektioner m.m
Tänkte att jag senare idag skulle sätta mig och ordna med dom bilder som jag vill ha med i min fotobok.
Lika bra att beställa den snart så att jag inte glömmer bort det ^^
Är ju ganska glömsk av mig, och eftersom snälla mamma ska få den i present så får det inte glömmas bort.
Annars blir resten av dagen väldigt lugn tror jag.
Kanske blir att slänga i någon disneyfilm i videon och njuta av barndomsminnen ett tag :)
Ciao !
Bjuder på två bilder som jag tog i onsdags förra veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0