Övningskörning på schemat

Snart så kommer papi och hämtar mig.
Idag så ska vi äntligen övningsköra lite hemma.
Känns meningslöst att gå på en massa körlektioner hos körskolan om man ändå inte övar hemma så att man kommer framåt till nya moment.
Backa är det bland annat som vi måste öva på ^^ haha
Hoppas att det går bra, pappa är faktiskt riktigt bra på att lära ut (hade jag aldrig trott)
Men så är det iaf :)
Resten av dagen får det nog bli att ta itu med det stora berget av tvätt som vi har i badrummet :P
Man börjar märka av att alla kläder som man brukar använda ligger i tvättkorgen ^^
Sedan ska jag försöka att redigera lite bilder och lägga upp dom här på bloggen.
Hoppas att jag hinner med det innan älskling kommer hem, får då ska vi ut till risinge igen.
Men nu måste jag nog göra mig iordning eftersom pappa kommer snart.
Ciao !

Kommentarer
Postat av: Emma

Förstår att du längtar, jag ska ha min på vaden och den ska gå upp på låret :)

2009-09-03 @ 11:34:50
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du hitta på i helgen då?:)

2009-09-05 @ 00:07:32
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0