Körlektion på G

Nu ska jag snart iväg på min körlektion.
Pappa ska hämta upp mig så vi hinner övningsköra lite innan.
Så jag hoppas att det blir framsteg på lektionen idag.
Har ju faktiskt övat hemma nu, även om det känns som att det aldrig finns tid till det.
Men kan ju rapportera senare om hur det gick.
Har mest tagit det lugnt idag, hade otroligt svårt att vakna till imorse.
Gick upp vid 9 men var nog inte ordentligt vaken förräns vid 10.
Satt i soffan som en zombie och orkade inte fixa frukost.
När jag kommer hem sen så blir det att ordna med maten.
Ska göra en rätt som både jag och älskling har längtat efter ett tag nu.
tar ju en stund att göra men vad gör man inte för sin babe ^^
Hoppas ni har det bra
Ciao !
Två bilder från förra veckan när jag o lillebror satt ute och umgicks lite i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0