Idag var det svårt..

Hade jätte svårt att vakna och ta mig upp ur sängen idag.
Vädret som mötte mig när jag tittade ut genom fönstret gjorde ju inte det hela bättre heller.
Det är grått, kallt, blött och gammalt vanligt höstväder.
Nu går det inte att förneka det längre, hösten är här.
Men mitt humör blev mycket bättre nu när jag satte mig vid datorn och hittade en super söt lapp som min älskling skrivit till mig <3
Du vet alltid hur du ska få mig att må bäst och jag älskar dig så mycket bebbe !
Det är ju dom där små sakerna som lyser upp vardagen och påminner mig om hur lyckligt lottad jag är.
Hinner inte skriva så mycket mer nu eftersom mamma kommer och hämtar mig snart.
Ska ju vara på sesam mottagningen kl 9.
Så får väl se när jag kommer hem sen.
Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0