Hemma igen

Kom hem för en liten stund sen och har precis slängt in lite tvätt i maskinen.
Ska komma igång med allt annat som behövs göras men när det är såhär mycket som nu så har jag lite svårt för att veta vart jag ska börja.
Är väl bäst att börja med disken kanske, det är ju så grymt tråkigt.
Tack för vår diskmaskin säger jag bara ;)
Allting gick bra hos sesam mottagningen.
Jag fick en p-stav insatt så nu är jag skyddad i 3 hela år.
Haha det märks att man blivit äldre och sköterskorna inte är så snälla längre.
Inget "nu kommer det ett litet stick", utan pang bara så svider det till i vänster armen ^^
Men nu ska jag kila iväg och trolla bort disken.
Ciao !
Ikväll blir det nog en beck film, mys i soffan och tända ljus :)

Kommentarer
Postat av: tina

var är det sesam ligger nu igen.. är det vid sjukan?

2009-09-22 @ 14:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0