Fy vilken natt..

Jag har knappt sovit inatt så det är verkligen tur att jag inte ska jobba idag.
Så skönt med en ledig dag och imorgon är det fredag igen <3
Då har älskling o jag bestämt att vi bara ska vara hemma tillsammans och mysa.
Jag längtar super mycket !
Min natt bestod iaf av att inte kunna somna på flera timmar pga att det var så sjukt varmt i sovrummet, fastän att fönstret var öppet.
Sedan när jag äntligen somnat så vaknar vi av att Zeke har vält en sak i sovrummet så det blev världens jävla smäll.
Efter någon timme bestämmer sig sedan vår älskade hund för att han måste ut.
Så snälla älskling gick ut en liten stund med honom.
Tillslut så somnade jag någon timme igen men då drömmer jag världens äckligaste mardröm och vaknar kallsvettig.
Fy fan säger jag bara, hoppas att jag sover bättre inatt.
Idag så blir det att vara hemma och njuta av min ledighet, och så ska jag övningsköra lite med pappa :)
Ciao !
Bild på mig, från i lördags

Kommentarer
Postat av: Älskling

Du är underbar älskling!

2009-09-12 @ 07:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0