Fått mycket gjort idag

Känns verkligen skönt.
På förmiddagen så kände jag att jag höll på att försvinna in i tv:n och fastna där.
Men jag bröt mig loss och tog itu med både tvätt och dammsugning ^^
Blev även klar med mammas present idag.
Hoppas på en väldigt glad mamma imorgon när hon öppnar paketet.
Annars blir det lite jobb imorgon på förmiddagen.
Sen åker jag hem till mami och papi och firar min älskade mor.
Måste jobba de sista timmarna på biblioteket på kvällen men sen är det äntligen slut på jobb för några dagar.
Nu ska jag slänga mig i soffan och mysa lite med min babe för det har jag längtat efter hela dagen <3

Kommentarer
Postat av: MIE

SÅÅÅÅÅ GLAD BLEV JAG!!!! UNDERBARA PRESENTER, BOKEN KOMMER JAG ATT TITTA I OFTA. TACK ÄLSKADE VÄN OCH ÄLSKADE SVÄRSON

2009-10-02 @ 09:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0