Färdigt för idag

Blir inget mer pyssel med bloggen idag.
Fortsätter imorgon när jag är ledig hela dagen.
Är alldeles för trött nu.
Ska slänga mig i soffan när jag är färdig med det här inlägget.
Har varit en helt okej dag.
Trött eftersom jag varit sjuk dock.
Imorgon tar jag nya friska tag.
Först blir det att åka till sesam mottagningen kl 9.
Ska byta ut mina p-piller mot något som jag slipper tänka på varenda dag.
Blir väl troligen p-stav eftersom jag haft det förut och p-spruta rekommenderas inte för unga kvinnor.
Får väl se vad dom säger, hoppas att jag kan sätta in p-staven imorgon i så fall.
Så slipper jag tänka på det mer.
Efter det så ska jag nog umgås med mamma en lite stund, kanske följa med till mormor o morfar.
Resten av dagen ska tillbringas hemma med hushållsbestyr.
Det är jätte stökigt nu efter att vi två varit hemma sjuka samtidigt.
Och när ingen orkar städa på ett par dagar så blir det som det blir.
Iaf, nu väntar älskling på mig i soffan.
Ciao !
En oldie :)

Kommentarer
Postat av: allex

aww tack (: <3

så söt är du! ja du har kommit en bit, men behöver du hjälp att göra en header så kan jag hjälpa till (:

2009-09-21 @ 21:48:00
URL: http://rewindthevideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0