Avbrutet inlägg

Jag höll på att skriva ett inlägg imorse innan jag skulle med bussen, men eftersom sidan hängde sig så försvann det och jag orkade inte skriva om det.
Så jag skriver nu när jag är hemma igen istället ^^
Yay för att det äntligen är fredag !
Ikväll så ska jag jobba vidare med min kära mammas present.
Sen blir det att mumsa på tacos och allmänt njuta av den lediga tiden med varandra.
Har köpt lite extra godsaker i djuraffären till våra små djur också :)
Passade på att köpa en större säng till Zeke nu också.
Han låg med huvudet utanför den andra sängen så jag tyckte att det var dags för en ny.
Känner att jag börjar bli hungrig nu så tror jag ska dra mig från datorn nu.
Ciao !
Oldie på mig och min älskade gudson <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Äntligen fredag ja! Gud vad söt bild btw!

2009-09-25 @ 14:51:12
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/
Postat av: MIE

Present....... Det låter spännande Tänk att den lille plutten ska bli storebror, eller kanske redan har blivit.. Vem vet?? Kram / mamma

2009-09-26 @ 07:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0