You are so beautiful to me


Bilder från promenaden med vovven igår <3


Tänkte bara passa på att skriva också, som svar på en kommentar jag fick om att jag kunde börja en utbildning och ta studielån.
Tack för tipset, men jag har kollat upp det innan och det finns nästan inga utbildningar här som jag är intresserad av och jag vill inte chansa på att ta ett studielån och sen inte kunna betala det när utbildningen är över och jag kanske inte får ett jobb.
Tyvärr så har inte jag och min sambo den ekonomin just nu så att vi skulle ha råd med det.
Men som sagt, uppskattar alla förslag och snälla ord.

Kommentarer
Postat av: cHarLie

Stor och fin han blivit darling! :)

2009-10-23 @ 18:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0