Vilket underbart sätt att vakna på morgonen..

Ironin flödar.
De senaste dagarna så har jag börjat känna mig lite förkyld och igår så dök ett otäckt munsår upp på min läpp.
Idag så ser det ut som någon har gett mig stryk.
Min läpp är typ tre gånger så stor som den brukar vara.
Och det underbara i att jag ska både till arbetsförmedlingen och apoteket senare gör ju mig jätte glad.
Jag gillar inte att gå på stan bland folk i vanliga fall och speciellt inte när jag känner mig ful.
Så ja.. min tisdag börjar inte bra.
Efter den här veckan så kommer jag troligtvis inte att ha något jobb alls kvar.
Så det är därför jag ska till arbetsförmedlingen idag.
Måste anmäla det till min A-kassa osv.
Försöker verkligen att söka alla jobb som jag hittar nu, men det finns ju inte så många :/
Men nu ska jag försöka göra mig iordning så att jag ser lite normal ut iaf.
Vill ju inte skrämma någon stackars människa på arbetsförmedlingen.
På apoteket är dom väl vana vid sådana som mig :P
Ciao !
Puss på mitt munsår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0