Skönt

Åh, den promenaden var verkligen vad jag behövde.
Känner mig piggare och lite gladare.
Det blev ju som sagt en kortare runda.
Men Zeke fick leka mycket mer än han brukar ändå.
Han var nere i vattnet och badade och busade en massa.
Han var så söt så jag fick ta fram mobilen och filma honom så jag kan visa älskling sen ^^
Tror verkligen att han njöt av att inte bara promenera utan att vara ute en stund och bara vara.
Blev en hel del bilder på honom som jag ska försöka lägga in senare ikväll.
Ciao !
Bjuder på det här två bilderna tills de nya dyker upp, tagna för en måndag sen ungefär :)

Kommentarer
Postat av: Hajen

Sv: Mja, det är sant.

Men du tar väldigt fina bilder iaf! :)

2009-10-21 @ 14:31:54
URL: http://sharkinboots.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0