Sjukt jobbig dag

Den här dagen har rent ut sagt sugit !
Det började ju med att jag fick lämna in Zeke på djursjukhuset.
Har varit galet orolig för honom hela dagen och saknat honom super mycket.
Sen så berättar mamma att min morfars bror har dött.
Jag brevväxlade med honom som liten och tyckte verkligen om honom så det var jätte tråkigt att höra.
Huvudvärk har spökat i mitt huvud hela dagen och jag är helt slut känslomässigt just nu.
Kom hem för en lite stund sen, satte mig på golvet i köket och grät.
Har iaf pratat med djursjukhuset nu.
Vi får hämta Zeke kl 20 och ha honom hemma inatt.
Han har varit pigg och fått dropp.
Han har inte kräkts något mer heller.
Dock så ska han dit imorgon igen och stanna över dagen.
Han ska fortsätta att få dropp och dom ska prova att ge honom mat och se om han får behålla den.
Tycker det är så jobbigt att lämna honom på sjukhuset.
Han är ju som min lilla bebis :(
Längtar tills vi får hem honom "på riktigt" och kan sluta oroa oss.
Nu ska jag och älskling åka iväg och köpa lite mat, för ingen av oss orkar stå i köket ikväll.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att du gillar bilden, tack :)

Hur är det med dig?

Kram

2009-10-08 @ 17:30:13
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0