Praktikplats

Igår så var jag hos ett hunddagis och blev erbjuden en praktikplats.
Jag hade ju såklart hoppats på ett jobb men om jag ändå inte jobbar så kan jag lika gärna göra något som jag tycker är roligt.
Så nu har jag varit hos arbetsförmedlingen och fått reda på hur det ska funka.
Men det kommer tydligen ta några veckor innan praktiken kommer igång.
Är så jävla trött på att allting ska vara så komplicerat men det löser sig väl tillslut.

Just nu är jag hemma hos mamma och ska fika lite nu tänkte vi.
Senare ska jag hem och städa för nu ser det verkligen hemskt ut hemma.
Tänkte att jag ska ha det rent och snyggt när älskling kommer hem.

Men nu blir det fika :)


Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0