Ny vecka

Ännu en grå måndag såhär på hösten.
Har precis varit ute med min lilla vovve på en promenad.
Kallt och blåsigt men ganska uppiggande iaf :)
Älskling var hemma på lunch för en stund sen.
Alltid lika mysigt att få några pussar och kramar innan han försvinner iväg till jobbet igen.
Han kände sig inte riktigt kry idag så tycker lite synd om honom <3
Ska försöka hitta på något mumsigt tills ikväll så han kanske blir lite gladare.
Kanske ska ta och baka bröd med ost och rödlök, sjuuuukt gott !
Låter bra va ? ^^
Men nu ska jag ta och städa lite, efter att syster med familj var här igår så behövs det lite.
Haha :) men det var så super mysigt att ha dom här på besök och jag hoppas det blir snart igen.
Bilderna som jag tog ska jag försöka redigera lite senare.
Ska med mamma upp en sväng till mormor och morfar först.
Så nu får jag nog sätta igång om jag ska hinna med allt.
Måste ju äta också, hm det här blir stressigt :P
Ciao !
Ännu en bild på mina favorit pojkar <3

Kommentarer
Postat av: sara

2009-10-21 @ 14:03:28
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: sara

Söt vovve!

2009-10-21 @ 14:04:11
URL: http://misspinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0