Mamma fyllde 50 år den 30/9 2009 !

Det var en super rolig dag.
Mamma fick massor av fina presenter som hon blev jätte glad för.
Bland annat så fick hon pengar till resan som vår familj ska göra våren 2010.
Då bär det av till Cypern för oss :)
Älskling ska också med såklart, vi måste bara kolla hur mycket det kommer kosta för honom så vi kan börja spara.
Från mig och älskling så fick mamma en jätte fin blomma från interflora och en "fotobok" som jag gjort själv här hemma.
Jag skrev ut massor av bilder på min lilla fotoskrivare och klistrade in dom i en bok tillsammans med en massa härliga dekorationer.
Mamma är lika galen i kort som jag ungefär så det var så kul att se hur glad hon blev :)
Och idag har jag fått äran att hjälpa henne med sina tack kort så här har ni resultatet :
Jag kommer att skriva om helgen i kalmar så fort som alla bilderna är färdiga och jag har ork :P
Kan sammanfatta den i några ord iaf: Romantisk, Underbar, Mysig, Ett minne för livet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0