Jahopp

Då var man arbetslös igen.
Det känns helt knäppt att jag inte ska och jobba idag :/
Inga mer fina löner heller.
Men det är ju inget problem, vi har ju högar med pengar här hemma som bara väntar på att användas.
Ironin flödar..
Jaja det är ju inget mer man kan göra än att söka jobb och försöka att inte deppa ner.
På torsdag så ska jag till arbetsförmedlingen igen och kolla upp det här med att starta eget.
Har ju lite idéer om vad jag skulle vilja jobba med i framtiden.
Idag så är det riktigt grått och tråkigt ute.
Så tror att jag stannar inne och det behövs nog faktiskt en riktigt storstädning ändå.
Funderar på att kanske ta bussen hem till syster senare om hon inte är upptagen.
Har man inget annat att göra så kan man ju lika gärna sitta o mysa med en supersöt bebis ^^
Men nu blir det lite frukost för mig.
Ciao !

Kommentarer
Postat av: Hajen

it sucks. :// hoppas det löser sig med jobb snart!

2009-10-12 @ 09:28:13
URL: http://sharkinboots.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0