Ingen bra natt

Usch, kunde inte somna inatt.
Massor av tankar som rullade runt i huvudet.
Hur så mycket känslor som bara ville ut.
Frustration över saker som jag inte kan ändra.
Försöker att acceptera det som jag måste, men gud va det är svårt.
Jaja, somnade tillslut iaf.
Men känner att jag inte sovit bra alls.
Trött och hängig, så det är skönt att jag inte ska någonstans idag.
Ska bara vara hemma och pyssla med lägenheten.
Gå några promenader med Zeke och försöka tysta alla tankar.
Tror jag ska baka en kladdkaka till också, den som jag gjorde i söndags blev ju så himla bra.
Ja det låter som en helt okej planering för dagen va ?
Någon annan som har något tips på hur man gör för att slippa tänka på saker ?
Ciao !
Ännu en bild från kalmar (den blev lite suddig eftersom den togs i bilen)

Kommentarer
Postat av: Hajen

Åh, kladdkaka hade varit gott. :O ;) hehe.

Jag hoppas de ger med sig. <3

2009-10-20 @ 12:07:26
URL: http://sharkinboots.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0