Huvudvärk..

Dom här dagarna har tagit hårt på mig.
Att vara orolig för sin lilla vovve dygnet runt har gett mig en skapligt jobbig huvudvärk.
Men ikväll så kommer han hem igen.
Han har ätit lite på djursjukhuset idag och tydligen fått behålla det.
Så vi ska köpa ett foder som är för hundar med känslig mage och se om det blir bättre.
Håller tummarna för att det bara var något konstigt som han fått i sig.
Idag blev det även ett kort besök hemma hos syster med familj.
Lilla flickan var socker söt och nu väntar alla spänt på vad hon ska heta ^^
Vi ska dit imorgon eftermiddag igen med lite presnter osv.
Så när älskling kommer hem så ska vi iväg och shoppa barnkläder och leksaker.
Vi ska även handla födelsedags present till Milo nämligen (älsklings brorsbarn)
Han har födelsedagskalas imorgon och då är vi bjudna :)
Så det är står bara bebis på schemat imorgon.
Men nu ska jag försöka bli av med min förbaskade huvudvärk.
Ciao !
En bild på syster med söta flickan, lilla mateo och pappa som också blev med på ett hörn ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0