Huvudvärk

Usch vad jag hatar huvudvärk.
Men har varit på apoteket nu och köpt lite tabletter eftersom de inte hunnit förnya mitt recept än.
Iaf så har jag varit med både mamma och pappa och övningskört lite.
Gick sådär, men kan bero på att det var ett tag sen jag körde och att jag inte känner mig särskilt pigg o glad idag.
Var på djursjukhuset och köpte lite mat till Zeke.
Vi ger ju honom särskilt mat för känslig mage just nu.
Svin dyrt.. 5 kg kostade 455 kr.
Men men, bara vår lilla prins mår bra så <3
Var även hemma hos mamma o dom en stund.
Fick i mig lite mat och efter det så bröt huvudvärken ut.
Kan ju bero på att jag och mamma pratade massor om jobb, utbildningar, lån, pengar och allt annat sånt skoj.
Jaja, jag ska sluta klaga nu.
Är absolut inte min dag idag.
Ska städa lite och sen ska jag sätta mig och redigera bilderna jag tog på Zeke igår.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0