Hemma

Såhär ser jag ut just nu ^^


Iaf så gick mötet med dom på hunddagiset bra.
Fast jag kommer få praktisera i deras djurbutik istället.
Deras hunddagis kommer bli uppskjutet tills nästa år.
Men det är ju alltid bra att kunna lägga till på mitt CV att man jobbat lite i butik.
Kommer troligen börja i slutet på november och sen en månad framåt.
Hoppas att jag trivs och att dom jag ska praktisera hos blir nöjda.
Alltid bra att skapa kontakter så kanske man får jobb när dom har någon öppning för de.
Enda problemet nu är vad jag ska göra med Zeke om dagarna eftersom det är heltid.
Jag måste verkligen träna stenhårt med honom nu så att han klarar att vara ensam hemma iaf en eller två timmar utan att yla.
Ja vi får se hur det går.
Nu ska jag laga lite mat, har inte ätit något sen frukost.
Ciao !

Kommentarer
Postat av: Hajen

sv: Tack så mycket! :)

2009-10-30 @ 12:33:16
URL: http://sharkinboots.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0