Förkyld igen

Fy fanken.
Näsan rinner, jag har slem i halsen och nyser som en galning.
Inte direkt hur jag ville att min tisdag skulle se ut.
Som tur är så kommer iaf älskling hem på sin frukost och lunch så att jag får lite sällskap.
Har även fått igång vår video som har strejkat ett tag.
Så nu blir det disneyfilm för hela slanten ^^
Igår så var jag hemma hos syster ett par timmar.
Vi pratade en massa, var ute och gick med lillan i vagnen, fikade osv.
Väldigt mysigt och jag tänker absolut hälsa på oftare :)
Känns skönt när man kan hjälpa till lite också.
Men jag känner att jag borde gå och vila nu.
Hoppas ni har en bra dag !
Ciao !
En bild från några veckor tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0