Underbar helg

Vädret har varit underbar den här helgen.
Nu håller jag tummarna för att jag iaf har fått lite färg.
Detta brukar vara ganska omöjligt för mig eftersom jag har pigment som en albino.
Men funderar på att sola lite solarium och få en bra grund så det blir lättare att få mer färg ute i solen sen.
Iaf så har det blivit dåligt med bloggandet eftersom älskling och jag har varit ute i solen och umgåtts med våra familjer :)
Har varit helt underbart.
Strax så kommer älsklings föräldrar hit på en fika och för att ha det lite allmänt trevligt.
Så nu är det nog dags att börja brygga kaffe ^^
Hoppas alla har haft en bra helg !

Ciao !




Flummbild på mig och älskling ^^

Kommentarer
Postat av: Lina

det spelar ingen roll om du solar solarie.. du kan bränna dig ändå.. solarie ger bara färg och cancer och ger ingen Solbränna så att säga. Det enda sm hjälper är solen. DU blir inet mer brun för att ha solat solarie innan. det är bara myt :)

2009-05-31 @ 19:23:09
Postat av: MIE

VA SÖTA NI ÄR.......

2009-05-31 @ 21:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0