Trött

Nu är det snart dags för sängen känner jag.
Har annars varit en bra dag i stort sett.
Lite jobb på morgonen och sen har jag umgåtts med min kära mor hela dagen.
Vi har övningskört, varit på taxi och hälsat på hos syster.
Alltid lika roligt att busa lite med mateo, den lilla godingen :)

Enda minuset idag var väl att jag hade spänningshuvudvärk i flera timmar.
Men efter många huvudvärkstabletter och en kall, fuktig handduk på pannan så släppte det äntligen.
Eftersom det tär på krafterna dock så är jag sjukt trött nu såhär till kvällen.
Så nu ska jag kika lite på hells kitchen och sen så ska jag krypa ner jämte världens bästa pojkvän i sängen.

Förresten så har vi 1 år nu till helgen, någon som har nått bra och billigt tips till vad man kan hitta på ? (billiga pga pengabrist)
Tipsa gärna i så fall :)

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0