Photos


Lite bilder på mig ^^ haha pick your favorite ;)
Så ser jag iaf ut just nu.
Har varit på jobbet som vanligt idag och sen gick med mamma lite på stan eftersom hon skulle ta nytt kort till sitt körkort.
Blev super sött och nu fick jag ett kort på henne som jag kan ha i plånboken, yay ! :)
Måste ta mig ner till polishuset snart och ta mitt passfoto och fixa tills vi ska till Turkiet.
Förresten är det någon som vet vad det kostar att fixa ett pass ?

Nu har jag precis pluggat färdigt min körkortsteori för idag och nu ska jag äta lite.
Det blir kokt broccoli och vitlösbröd, såååå himla gott :D

Resten av dagen blir det nog tråkiga saker som att tvätta osv.
Tycker lite synd om tvättkorgen som står och svämmar över med smutsiga kläder.
Ska även sätta mig och fixa lite inför mors dag och sen ska jag trixa med en överraskning till min älskling.
På måndag så åker han nämligen iväg till öland igen och kommer vara borta mån - tors i en månad minst.
Är iaf skönt att han är hemma på helgerna, annars så vet jag inte vad jag skulle ta mig till.
Kommer sakna honom så mycket :(
Men nu kallnar snart min mat, måste springa.

Hoppas ni har det bra :)

Ciao !


P.S syns det på bilderna att jag klippt mig ? Snälla svärmor gjorde det igår, dock bara topparna ^^ D.S

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja sjukvården idag är lite knepig.

Hur är det med dig då?

Kramar

2009-05-28 @ 18:10:32
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: ch

2009-05-28 @ 19:27:37
Postat av: cHarLie

hej darling :) ja du är jätte fin i håret :)

skönt att de går bra med körkortet. Jag fixade pass förra året, en kompis fixade de i år. då kostade de 400 :)

2009-05-28 @ 19:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0