Lediga dagar är underbara


Bjuder på en gammal bild i brist på nya.


Hela dagen har spenderats tillsammans med älskade mami <3
Tack för en super bra dag.
Vi har övningskört som numera är skit roligt eftersom allting går så bra :)
I övrigt så har vi mest tagit det lugnt och umgåtts.
Skönt med en dag där man bara kan ta det lugnt och andas lite.
Nu har jag myst lite i soffan med älskling och ska hoppa vidare till sängen.
Imorgon så är det tillbaka till jobbet igen, och jag ska cykla mellan arbetsplatserna :P
Haha vi får se hur det går och hur trevlig jag kommer vara när jag är hemma sen.
Kommer bli helt slut, speciellt eftersom jag ska cykla hem sen också och det är en ganska bra bit kan jag tala om, men va fan motion har väl aldrig dödat nån ^^

På kvällen så ska jag och älskling börja vår helg av att fira vårt första år tillsammans :)
Vi ska gå på bio och se "Änglar och Demoner", jag hoppas att den kommer vara lika bra som den första filmen.
Skriver imorgon och berättar hur den var.

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0