Kurviga Kvinnor

Jag är så trött på att tänka på mat och motion.
Så nu har jag bestämt mig för att bara försöka slappna av.
Jag ska äta det jag vill, försöka göra det så nyttigt som jag kan och vill, och sen motionera så mycket som jag känner att jag behöver.
De senaste månaderna så har jag gått upp lite i vikt.
Jag har gått från en storlek 36:a till en 38:a och det skakade hela min värld i kanske två veckor.
Jag övervägde att seriöst hårdbanta men sen så slog det mig att det skulle vara helt sjukt eftersom jag trivs ju nu.
Min hälsa är bättre än vad den har varit på länge.
Förut så hade jag migrän mycket oftare, min hy var fetare osv men nu när jag äter regelbundet så mår jag såååå mycket bättre.
Allt tack vare att jag träffade tobias.
Han fick mig att inse att jag måste äta för att kunna fungera ordentligt.
Och eftersom han tycker att jag är vacker så känner jag mig vackrare.
Något annat som jag har insett är att det är inte din midja som avgör om du ser bra ut.
Det är hur du känner inför din kropp och dig själv.
Om du klär dig i kläder som passar din kropp (oavsett storlek) så kommer du att se bra ut och antagligen må bättre av det.
För det finns knappt något som är så fult som när någon försöker pressa sig ner i kläder som inte passar.
Något annat som jag också insåg är att jag har inte gått upp en massa kilo runt magen, utan det är mina bröst och mina höfter som blivit större och bredare.
Jag har blivit mer kurvig helt enkelt och jag kan ju tala om att mannen här hemma klagar inte ^^


'

Whitney, vinnaren ifrån top model cykel 10 tror jag. En sjukt vacker tjej som inte är pinnsmal utan kurvig.



Kommentarer
Postat av: älskling

Mycket bra skrivet älskling! kanske få andra att vakna lite, känna sig som en bättre människa!

2009-05-21 @ 09:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0