Klant

Suck på mig alltså.
Självklart så ska jag se till att göra mig illa första gången som jag provar mopeden.
Så nu har jag jätte ont i min vänstra fot och det är för att jag kanske har stukat den.
Svullen är den iaf och jag haltar fram här i lägenheten.
Men det var ju ett tag sen jag hamnade i den där typiska situtationen när man gör bort sig och omedelbart ställer sig upp och vrålglor runt omkring sig för att se om någon har sett det pinsamma.
Iaf så hoppas jag att det känns bättre imorgon.
Men jag använder ju inte mina fötter så mycket ändå.. säger vi.




Kommentarer
Postat av: Hajen.

ajaj. :// krya på dig!

2009-05-14 @ 14:32:45
URL: http://sharkinboots.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0