Härlig kväll

Har haft en helt underbar kväll tillsammans med min älskling.
Mycket skratt, leenden, kärlek, pussar och kramar.
Svävar fram på moln just nu och känner mig helt enkelt väldigt lycklig :)

Imorgon så är jag ledig och eftersom älskling ska ut till furuby och jobba med sin lilla bil så ska jag umgås med mamma.
Så vi får se lite vad vi hittar på.
Men nu ska jag springa bort till sängen och somna jämte världens bästa tobias <3 
Älskar dig !


Förresten så är fotobloggen uppdaterad :)

Godnatt !

Kommentarer
Postat av: cHarLie

u are made for eachother darling :)

2009-05-21 @ 02:20:15
Postat av: Emma

Tack vännen det värmer verkligen :)

Hur är det med dig ?

Kramar Emma

2009-05-21 @ 21:12:13
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0