Funny pic


Haha ursäkta den oseriösa bilden men idag fick jag inte till några bra seriösa ^^

Idag så har jag hitills hunnit med att jobba, boka riskettan på körskolan och storhandla med mamma och lillebror.
Så nu ska jag bara ta det lugnt tills i eftermiddag när jag ska iväg och rida med min syster.
Ahhh ja ni läste rätt, JAG ska rida.
Herregud jag måste vara galen, men jag gick faktiskt på ridskola när jag var mindre och tyckte om det jätte mycket.
Men sen kom den där avgörande dagen när jag ramlade av en häst som stegrade sig och sen dess har jag inte suttit på en häst.
Vet faktiskt inte varför jag helt plötsligt kände att "nu måste jag komma över det där" men så är det iaf så senare idag kommer jag antagligen vara antingen super glad eller livrädd ^^
Haha, eller kanske lite av båda känslorna.
Önska mig lycka till !
Men nu tror jag att jag ska få i mig lite mat :)

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0