Eurovision 09





Så nu till frågan som ställs varje år efter finalen i Eurovision, vann rätt låt ?
Enligt mig så vann absolut inte rätt låt.
Jag gillade inte alls norges bidrag och att de innan finalen meddelat att "sverige har inte en chans mot oss" gjorde ju inte direkt att man hejjade på dom även om dom är ett grannland till oss.
Annars så var det en trevlig kväll i soffan med älskling, men en del bra låtar, en del helt okej låtar, och en del sjukt dåliga låtar.
Som vanligt och som det ska vara ^^
Eurovision är en tradition som jag alltid har tittat på och som jag nog alltid kommer att titta på :)

Kommentarer
Postat av: Emma

tack , ja visst är det så .

Hur är dte med dig idag ?

Kram Emma

2009-05-17 @ 13:46:06
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: ann

Vad tkr du om norska vinnaren av ESC 2009?

2009-05-17 @ 17:36:36
URL: http://annnguyeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0