Dagens vill ha

Visserligen finns det ett par stycken "vill ha" just nu men dessa är vad jag hittade nyligen.
De finns på adlibris.com och ska ge jätte bra tips om hur man tar bättre bilder osv.
Nu när våren och sommaren är på väg så vill jag gärna lära mig mer om min kamera och hur jag ska ta bättre bilder.
Det finns även en annan bok från samma författare där man får lära sig om photoshop och hur man ska använda programmet för att få ut det mesta av sina bilder.

Hitills så har min dag varit ganska bra annars.
Jag har varit på en körlektion som gick super bra, känner mig verkligen jätte nöjd.
Nästa gång så ska vi ta tag i det här med backning och det kan ju kännas lite läskigt tycker jag.
Har lite svårt att uppskatta hur stor bilen är och hur mycket plats den tar när man backar.
Men det ska nog gå bra.
Mina körlektioner börjar ta slut nu också så ska försöka skramla ihop pengar och köpa fler.

Ett ganska stor minus dock som vi fick reda på idag är att älskling kommer bli uppsagd från sitt jobb.
Han har uppsägningstid nu i en månad men sen blir det a-kassa.
Så nu gäller det verkligen att försöka spara pengar så gott som det går.
Men vi klarar oss och jag både hoppas och tror att han kommer få ett nytt jobb snart.



Kommentarer
Postat av: martina

lycka till med kortet! backning är inte såå svårt när man väl börjat, man får jättemånga bra tips och det gäller att öva öva öva och inte öva på samma hörn om man tänker åp backa runt hörn!



usch då med uppsägningen! hoppas han får ett nytt jobb snart. finns ju inte så många jobb men jag har märkt att det kommer ut fler! :)

2009-05-07 @ 15:58:31
URL: http://magotsuku.bloggspace.se
Postat av: lovisa

mihihi, förhoppningsvis mina framtida studentpresenter!^^

2009-05-07 @ 17:46:56
Postat av: cHarLie

det löser ni darling <3

2009-05-08 @ 01:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0