Another week

Jahopp veckan har börjat väldigt bra tycker jag.
Igår så jobbade jag 7 timmar, eftersom jag nu jobbar på tre olika ställen och städar, detta ger mer pengar och det gillar vi :)
Efter jobbet så var det dags för körlektion med en ny lärare och det gick jätte bra.
Tror att jag ska köra med den nya läraren i fortsättningen för det kändes mycket mer avslappnat och jag fick prova mer saker.
Min andra lärare som jag kört med förut är mycket mer försiktig och det känns inte riktigt som hon litar på mig när jag kör.
Iaf så stod det backning på schemat och jag fick höra att jag hade jätte bra instinkt.
Så nu hoppas vi att jag blir klar med backningen nästa gång.
Fick även köra lite inne i stan som jag inte fått göra med den andra läraren.
Kändes riktigt bra :)

Mamma och lillebror otto hämtade mig vid körskolan och sen bar det av hem till mormor och morfar eftersom världens bästa morfar fyllde 83 år igår <3
Wilma fyllde också år, hon blev hela 8 år så nu är hon en gammal vovve snart.
När vi hade fikat klart och grattat morfar ordentligt så åkte jag, älskling och lillebror iväg för att hämta en moped i nättraby.
Jag ska ha den till att ta mig runt mellan de olika jobben nu när jag städar.
Blir lite svårt om jag ska ha skjuts hela tiden eftersom det inte går bussar :P
Så tills jag har körkortet klart så blir det en skit cool gammal cresent kompakt för mig.
Kanske tar en bild och visar sen.
Det roligaste med mopeden är att det är nästan en exakt likadan som min mamma hade när hon var i moped åldern ^^
Men nu ska jag slita mig från datorn.

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0