Aj aj aj :(

Vaknade idag och kände direkt att något var fel.
Efter ett besök på toaletten så var det bara att konstatera att jag troligtvis har fått urinvägsinfektion IGEN !
Jag blir så trött på skiten.
Att det aldrig bara kan vara slut på det.
Iaf så satte jag mig i ett bad en stund för det kan hjälpa mot smärtan lite, men inte idag.
Som tur är så har jag inga bestämda tider för när jag måste jobba idag så jag ska stanna hemma lite nu på morgonen och försöka kurera mig så att jag mår bättre sen och åka till jobbet.
Ska åka bussen och sen får jag troligtvis skjuts av pappa hem.
Skulle egentligen ha cyklat idag men det är inte en särskilt bra idé när man har urinvägsinfektion.
Så nu ska jag väl sätta mig i badet igen och försöka må bättre helt enkelt.

Hoppas att eran dag börjar bättre än min

Ciao !

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Krya på dej! <3

2009-05-22 @ 09:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0