Vad händer i veckan ?

Tisdag (dvs idag ) :

* Jobb mellan 07 - 09
* Övningskörning på körskolan kl 11:55 - 12:35
* Eftermiddagspromenad
* Super mysa med älskling hela dagen eftersom vi firar 10 månader <3

Onsdag:

* Jobb mellan 07 - 09
* Eftermiddagspromenad

Torsdag:

* Fylla 21 år :)
* Jobb mellan 07 - 09
* Hem till mamma och umgås
* Middag med mamma, mormor och morfar + födelsedagsfirande av mig
* Teorilektion
* Fira min födelsedag med älskling

Fredag:

* Ledig och bara njuta av dagen

Lördag:

* Gå på älsklings brorsons dop.

Söndag:

* Bjuda hem familjen på fika och födelsedagsfirande

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ohh det hade varit en dröm för mig <: älskar allt som har med styling att göra. sminka, hår, kläder hela köret! :D haha leker iaf stylist på alla i min närvaro ^^, som jag får göra det på

2009-03-24 @ 14:37:10
Postat av: Anonym

grattis till 10 månaders! hoppas körlektionen går bra. och snart är du gammal darling ;)

2009-03-25 @ 11:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0