Pricktest

Idag kl 11 så ska jag vara på sjukhuset för att göra ett pricktest.
Jag var ju hos vårdcentralen nån gång i december och fick en remiss till sjukhuset.
Så nu ska jag få reda på om jag är allergisk mot mina älskade små katter.
Håll tummarna för att det är damm eller nått istället.
Jag har under tiden som jag väntat haft ett nässpray som har hjälpt jätte mycket.
Har inte alls nyst så mycket som förut eller varit täppt lika ofta.
Så även om jag är allergisk mot dom så kanske det räcker att jag använder nässprayen.

Mamma är snäll och följer med, och så ska vi passa på att övningsköra idag när vi har tid båda två.
Blir kanske att jag är hemma hos henne en stund innan vi kör hem igen.
Ikväll så ska jag jobba för andra dagen på det nya jobbet.
Jag var och jobbade igår och det gick jätte bra.
Tog lite längre tid än vad jag hade trott bara.

Men nu är det dahgs för frukost känner jag.
Hoppas alla får en fin dag, trots att det är blaskigt väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0