Nu är det snart helg igen

Tycker att veckan har gått fort som den ju brukar göra när man jobbar.
Även om jag bara jobbar två timmar om dagen så är det väldigt många mer timmar som jag kommer ut ur lägenheten och faktiskt aktiverar mig fysiskt och psykiskt.
Idag började dagen som vanligt med jobb mellan 07 - 09.
Efter det så promenerade jag hem till mamma i SOLEN :D
Ja idag var det riktigt vår väder men nu har det tyvärr mulnat igen.
Iaf så var jag hemma hos dom ett tag och gick en promenad med mamma och wilma.
Vi pratade som vanligt om allt mellan himmel och jord.
Det är sjukt vilka saker som man får reda på när man är gammal nog.
Min mamma är verkligen en av dom starkaste människorna jag vet och du ska veta att så som du alltid finns där för mig så finns jag ALLTID där för dig.
På alla sätt jag kan så finns jag där för det finns ingen som jag älskar så mycket som dig <3

Sedan var det dags för mig att åka hem och då passade vi på att övningsköra lite.
Vi stannade till på Maxi som idag hade bok rea.
Men de böckerna som jag ville ha var tyvärr inte med på rean.
Det blev iaf att jag köpte dom tillslut.
Böckerna som jag köpte var "Snälla pappa nej" som jag skrivit om i ett tidigare inlägg och så var det "Nigella Express" som jag tror att även den har nämnts tidigare.
Nu har jag dom äntligen hemma och speciellt Nigellas bok med en massa smarriga recept har inspirerat mig :)
Så nu blir det matlagning och bakning igen ^^

Resten av dagen kommer jag nog ägna åt att försöka städa iordning här i datarummet.
Just nu så är det ett riktigt bombnedslag med saker överallt :P

Kommentarer
Postat av: mie

TACK VÄNNEN

2009-03-12 @ 18:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0