Monday monday..



Sitter vid pappas dator, därav den gamla bilden

Då var första arbetsdagen för veckan avklarad.
Den här veckan så jobbar jag mellan 07 - 09 på morgnarna så jag är klar för dagen när det gäller arbete.
Var sjukt trött imorse när jag gick upp.
Haha jag måste ha sett ut som en zombie :P
En av dom största fördelarna med att börja jobba vid 07 är att jag kan åka med älskling.
Vi får lite tid tillsammans på morgonen också och det tackar man inte nej till :)
Iaf så gick jobbet bra.
Jag träffade mormor på Ica efteråt när jag skulle köpa en dricka.
Hon var snäll och betalade det jag skulle ha.
Det är ingen idé att försöka säga att man kan betala själv för sånt lyssnar hon inte på.
Hon sa bara: "ska du inte ha mer än så ?"

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa.
Jag väntar på att pappa ska komma hem och sen skjutsa hem mig så jag hinner fixa mat tills älskling kommer hem på lunchen.
Tyvärr så har jag ju en sak till som jag måste klara av idag och det är att gå till tandläkaren.
Jag är verkligen inte sugen på det.
Men kl 14 så måste jag vara där ändå.
Lika bra kanske, det var ett bra tag sen jag var där.
Men vi får hålla tummarna för att mina tänder är fina så jag slipper borra eller något annat otrevligt.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack så mycket, vilka fina ögon du har (:

2009-03-09 @ 12:43:20
URL: http://alwayslookfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0