Körlektion

Körlektionen hos Davidssons gick bra tycker jag.
Det är alltid svårt när man ska lära sig en ny bil och hur den funkar men efter en stund så gick det ganska bra :)
Första lektionen handlar tydligen mest om det, att man ska lära sig hur bilen funkar osv.
Min körlärare var iaf super trevlig och jag tror absolut att hon och jag ska fixa ett körkort till mig ^^

Annars så har jag spenderat mesta delen av dagen med mamma.
Vi har övningskört lite, varit och handlat m.m
En skön och trevlig dag måste jag säga.

Men eftersom jag hade svårt att somna inatt (HATAR att sova själv som sagt) så är jag super trött nu och ska nog slå mig ner framför tv:n strax.
Imorgon blir det jobb och sen får vi se vad som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0