Irriterad

Nu börjar jag bli irriterad.
Sen kanske en månad tillbaka så har det med jämna mellanrum dykt upp negativa kommentarer från någon anonym.
Jag fattar verkligen inte hur sådana människor fungerar.
Hur patetiskt liv har man inte om man får ut något av att skriva sån skit på någons blogg ?
Om du inte gillar min blogg, fine, det är väl för fan ingen som har bett dig att läsa den ?
Varför fortsätter man att läsa, skriva kommentarer och engagera sig i något som man inte gillar ?
Skaffa nått bättre att göra på din fritid säger jag bara.
Det är ju inte direkt så att jag har en blogg som jätte många läser osv men jag har valt att ha den för att det finns vissa som bryr sig om mitt liv och vad jag har för mig.
Ingen annan behöver bry sig och det förväntar jag mig inte heller att någon annan ska göra.
Men om du nu kommer in på min blogg och inte gillar den.
Dra och skippa den fula kommentaren för den tas bara bort ändå.

Dagen har annars varit helt okej.
Har dock känt mig lite förkyld men hoppas på att det försvinner snart.
Blev att vandra hem till mamma och pappa efter jobbet för att gå en promenix med wilma.
Sen stannade jag här, kollade på film och försökte vila så mycket som möjligt.
Orkar inte bli mer förkyld nämligen.
Så snart ska jag hem och då blir det nog ännu en promenad och att fota lite :)

Kommentarer
Postat av: martina

värdelöst! men skit i dom o tänk på alla positiva kommentarer du får :D

kan du inte välja vilka som ska kommentera..? kanske inte går här

2009-03-31 @ 09:28:57
URL: http://magotsuku.bloggspace
Postat av: mie

ja, man har ju sina aningar om vem idioten är som skriver alla sjukt negativa kommentarer....

2009-03-31 @ 11:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0