Ingen bra start på veckan

Usch jag känner mig såååå trött och har verkligen inte lust att åka till jobbet snart.
Men jag får vara tacksam för att det bara är två timmar.
Tror att jag ska försöka sova en stund hemma hos mamma och pappa efter jobbet om jag hinner.
Måste nämligen till arbetsförmedlingen vid kl 11.
Ska skrivas in i något som kallas jobbgaranti eller nått.
Då ska man tydligen få mycket mer hjälp att söka jobb och utbildningar.
Kan ju aldrig skada att få mer hjälp.
Sen så ska jag väl hem efter det.
Inte alls roligt eftersom älskling åker till Öland idag när han har lämnat mig på jobbet.
Så nu syns vi inte förrän på torsdag eftermiddag :(
Jag HATAR att vara här ensam hela dagarna och jag HATAR verkligen att sova i vår säng ensam.
Det är inte hemma utan min älskling.
Men jag får väl försöka lura hit någon som kan underhålla mig.
Mamma eller Lollo kanske ^^
Men nu är det bäst att jag gör mig iordning eftersom vi måste åka snart.
Ha en bra måndag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0