Idag är jag trött

Har känt mig hängig några dagar nu.
Känns som att min kropp skulle behöva vila lite och det fick den ju idag eftersom det inte blev något jobb för mig.
Vaknade med migrän så det var bara att försöka somna om igen.
Nu mår jag bättre men huvudvärken sitter fortfarande kvar.
Känns mer som spänningshuvudvärk nu dock.

Gårdagen var bra.
Nu är jag och lillebror inskrivna på Davidssons trafikskola och nästa tisdag så har jag min första körlektion.
Nästa torsdag så ska vi på vår första teori och det känns så sjukt skönt att det har kommit igång nu.
Pengarna för körskolan som jag egentligen skulle betala själv fick jag istället av mormor och morfar.
Dom är helt underbara men inte riktigt kloka :D
Mormor ringde hem och frågade mamma hur mycket det kostade för både mig och otto.
Och sen så säger hon att dom betalar det för oss.
Fattar ni att vi flög i taket ? ^^
Både jag och mamma bara skrek rätt ut: "Ni är inte kloka men vi ÄLSKAR er !"
Så sedan när jag var ute med mamma och övningskörde så var vi på plantagen och köpte en jätte fin blomma till dom.
Och jag vill bara passa på att säga det att vi inte bara blir glada för pengarna, utan vi blir så mycket mer glada över att dom är så snälla och att dom bryr sig så mycket.
Dom är helt enkelt bäst, världens bästa mormor och morfar <3

Men nu tror jag att det blir lite mer huvudvärkstabletter och lägga sig och vila en stund.
Hoppas att alla mår bra :)

Kommentarer
Postat av: mie

hoppas du mår bättre snart jag iloveyouar dig

2009-03-11 @ 17:19:14
Postat av: Anonym

åå, vad snällt av dom :)

2009-03-12 @ 07:50:14
Postat av: Anonym

//Lovisa, haha. jag glömmer alltid!

2009-03-12 @ 07:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0