Fullspäckad helg


Den här helgen har älskling och jag verkligen haft fullt upp hela tiden.
Men allt som vi har gjort har ju varit roligt så vi ska absolut inte klaga :)
I fredags kväll så kom bästa vännen Lollo och hennes pojkvän Axel hit.
Från början så skulle vi bara sitta hemma och ta det lugnt.
Men eftersom älskling och jag var lite sugna på att dra ut så slutade det med att vi åkte in till stan ändå.
Det blev lite "förfest" hemma hos Axel med musik och härligt snack och sen bar det av till sports.
Vi stannade väl där någon timme, tillräckligt länge för att axel skulle spöa en kille på Guitarr Hero.
Min älskling vann lite pengar på black jack och efter det så tyckte vi att det var dags att traska tillbaka hem till Axel och ha vår egen tävling med Guitarr Hero och Lips.
Båda spelen var sjukt roliga.
Jag hade aldrig spelat något av dom förut.
Snälla Axel lånade ut sitt Guitarr Hero till oss så nu ska jag öva lite (det kan behövas, jag spelade sjukt dåligt :P)
Vid två tiden så tog vi en taxi hem och ramlade trötta i säng.

På lördagen så hade vi bestämt med mamma att övningsköra.
Så upp och iväg vid 11 tiden och så körde jag någon timme ungefär.
Det gick jätte bra och nu tror jag bestämt att jag måste få tummen ur och boka en körlektion. 
Vi var även hemma hos mormor och morfar och fick med oss lite bullar därifrån.
På kvällen så hade vi besök av småbröderna och ottos flickvän Rebekah.
Vi spelade tv-spel, monopol, åt chips, kollade på tv och en massa annat roligt.
En helt okej kväll med många skratt :)

Idag så tog vi det väldigt lugnt på förmiddagen och njöt av att ha en hel dag med inget inbokat.
Men vid tolv tiden så ringde älsklings mamma och frågade om vi inte skulle ordna med att köpa ett skrivbord till vårt datarum idag.
Vi har ju tänkt att göra det nu sen vi flyttade in men det har aldrig blivit av.
Men idag så for vi alltså iväg till ikea och nu så står min dator på vårt nya bord och älskling har fått upp sin dator också.
Den har ju inte fått plats innan så han är jätte glad nu :)
Jag är lika glad jag för att han har fått igång sin dator eftersom han har alla roligt spel på den.
Jag kan ju inte spela diablo på min dator tex.

Nu ska vi snart lägga oss i soffan och kolla på Beck.
Söndagens höjdpunkt och det känns som vi skulle behöva vila lite efter den här helgen.
Men tack alla som hjälpt till att göra vår helg som den blev :D


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vi hade det jätte kul! Måste göras om:)

2009-03-08 @ 20:55:52
Postat av: Martina

börja med körlektioner så fort som möjligt. Man lär sig supermycket! De säger precis vad man behöver träna extra på och hur man göra det på bästa sätt hemma o likaså vad man inte behöver träna så mkt på:D

Välj bara en bra körskola.. dvs Inte dahls ;) hihi

Lycka till :D

2009-03-09 @ 12:18:59
URL: http://magotsuku.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0