Födelsedag


Idag så fyller jag 21 år.
Jag har blivit firad av min underbara släkt och familj.
Hade bara önskat min pengar men fick en del godis och annat roligt med :)
Just nu är jag så sjukt glad eftersom jag tagit alla mina "födelsedagspengar" och köpt objektivet på bilden :D
Ett sigma 70 - 200 mm.

Nu så ska snart jag och lillebror på teori igen.
Jävligt segt att göra det på födelsedagen men sedan blir det hem och mysa med älskling.
Har varit en härlig födelsedag såhär långt.
Kommer att dra ihop en fest hemma någon helg framöver för att fira med vännerna.
Så det hoppas vi blir lyckat.
Men nu ska jag fortsätta njuta av min dag och hoppas att alla ni har det bra !

Kommentarer
Postat av: Lovisa

:) åå, låter som en nice objektiv! vart köpte du det?(:

2009-03-27 @ 07:41:51
Postat av: Rebekah

ÅH jag är så avundsjuk på dig Jonna :(

Hoppas objektivet är bra, förväntar mig att få se bilder!



Grattis i efterskott fressten! :)

2009-03-30 @ 10:38:47
Postat av: Hajen.

Var köpte du objektivet?

2009-04-09 @ 18:40:53
URL: http://sharkinboots.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0