Ett varmt bad och en god bok


Det är vad som väntar mig nu :)
Har mest tagit det lugnt sen jag kom hem från mamma och pappa.
Vi tog en tur till plantagen när babe kom hem från jobbet.
Jag fick pengar av svärföräldrarna i födelsedagspresent så då köpte jag lite nya växter till lägenheten.
Så nu är det lite grönare här hemma och nu hoppas jag att katterna kan låta dom vara :P
Vi har redan förlorat en växt som var helt förstörd pga att katterna är och tuggar på den.
Sen blev det en power walk med älskling.
Väldigt skönt att komma ut och röra på sig.
Jag måste verkligen komma igång med det igen.
Mina nyårslöften har jag börjat tappa totalt och det gillar jag inte så nu tar vi nya tag igen och börjar om.

Imorgon så blir det jobb och sen är det inget särskitl planerat.
Blir ju en liten stund hemma hos mamma och pappa som vanligt efter jobbet.
Är skönt att träffa dom varje dag :)

Men nu ska jag hoppa ner i badet, koppla av och njuta lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0