Ensam här hemma

Älskling är iväg på hockey med sin far och bror så jag sitter ensam här hemma.
Vi håller tummarna för att Lakers vinner nu.
Heja Växjö !

Jag försöker sysselsätta mig med hushållsuppgifter som behöver göras.
Har städat köket, det är bara golvet kvar som ska dammsugas och torkas av.
Jag går runt och försöker ta lite i varje rum.
Men jag har en konstig vana när jag städar.
Jag måste pausa hela tiden.
Om jag blir klar med tex disken så måste jag sätta mig vid datorn eller tv:n en stund för att orka med allt annat tråkigt som finns kvar att göra :P
Men det funkar ju iaf för att bli gjort.
Även om det tar en stund ^^

Så det är vad jag har sysslat med sen jag kom hem ungefär.
Det gick förresten jätte bra hos tandläkaren.
Inga hål och mycket mindre tandsten än vad jag brukar ha så MVG till mig :)

Imorgon så blir det först jobb på morgonen mellan 07 - 09.
Sen så promenerar jag hem till mamma och pappa.
Så ska vi övningsköra och stanna till hos davidssonstrafikskola och skriva in mig där.
Sen får vi se vad resten av dagen kommer bestå av.
Hoppas att alla mår bra för det gör jag.

Kommentarer
Postat av: Muffen

Växjö nya trafikskola (davidsons granne) är MYCKET bättre.. tycker jag :D:D:D:D

2009-03-10 @ 08:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0