Bye bye Golfen


Idag så försvann den.
Älsklings lilla pärla.
Vi hade mycket roligt med den i sommras men idag så flyttade den till Ystad.
Men pengarna är vi glada för och nu kommer vi ha mycket mer över i månaden.
Så det lite bitterljuvt får vi nog kalla den här känslan.

Dagen har annars varit bra med besök hemma hos mamma som börjat piggna till.
Pratade en del med lillebror om att åka med mig och älskling till Göteborg i april.
Jag ska få det som födelsedagspresent :D 
Vi ska bo på hotell från fredag till söndag och hitta på en massa roligt i stan.
Eftersom lillebror har sin flickvän där så ska han få åka med dit och hem.
Och det skadar ju absolut inte att känna någon som vet vart det roliga och intressant finns i staden.
Ett ställe som jag absolut vill till är Universeum :)
Har ni några andra bra tips om saker att hitta på i Göteborg så skriv gärna !

Imorgon så blir det att jobba på förmiddagen och sen blir det troligtvis övningskörning om mamma mår bättre.
På kvällen så blir det mys för mig och älskling med lollo och axel.
Får se om det bara blir hemma kväll med film eller om vi drar ut.
Älskling var lite sugen på det och det känns som hundra år sen jag var ute senast.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

univereum är jätte häftigt! Men missa inte göteborg gammal statsdelar. Hur mysigt som helst. Massa små seconhand butiker. Sen så är ju nordstan perfekt shoppning om ni nu bara ska vara där två dagar. Så ni hinner med menar jag ^^ I nordstan så finns det mesta, om man säger så! På sommaren ska man leta sig ut till stränderna och kusten. Ta en söt blå spårvagn ut mot havet. Åå, jag måste dit snart alltså^^ haha

Ska bli kul ikväll :) puss

2009-03-06 @ 09:18:48
Postat av: martina

se till att ha mkt tid när ni är där.. på universeum alltså.. skiitbra ställe :D

2009-03-06 @ 12:04:26
URL: http://magotsuku.bloggspace.se
Postat av: Ellinor

Jag måste bara instämma med dom andra. Universeum får man inte missa. Annars är ju avenyn trevligt, vill man gå på bio finns bergakungen. Annars älvsnabben ut till någon liten ö :)

2009-03-07 @ 18:05:47
URL: http://clownfisken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0